På eftermiddagen igår följde jag Ida både till BUP och Familjerätten. Efter det åkte Micke och jag till Oscar och grillade, maten blev supergod.




I vårat liv
På eftermiddagen igår följde jag Ida både till BUP och Familjerätten. Efter det åkte Micke och jag till Oscar och grillade, maten blev supergod.




© 2026 Jenny & Mikael
Tema av Anders Noren — Upp ↑
Lämna ett svar