I lördags var Oscar och Victor hos Andreas i Eskilstuna vilket gjorde att jag följde Mathias på VIP:en på fotbollen. Det var trevligt att sitta där men matchen var bedrövlig och slutade 0-3.




I vårat liv
I lördags var Oscar och Victor hos Andreas i Eskilstuna vilket gjorde att jag följde Mathias på VIP:en på fotbollen. Det var trevligt att sitta där men matchen var bedrövlig och slutade 0-3.




Eftersom vi har kattnät på balkongen så är det svårt för oss att ha parasoll. Micke hittade en annorlunda variant av parasoll som vi beställt, det funkar ungefär som en rullgardin istället.
Idag gick Ida, Micke och jag på promenad upp till Vällingby med finaste Wilja i vagnen.





Eftersom hissen hos Ida är trasig för fjärde dagen på raken så försöker vi vara hemma hus Ida lite extra. Idag kom Micke och lagade Chili con carne hos henne, Victor kom över en stund också.
På dagen följde jag Ida på återbesök hos barnmorskan på MVC.




Igår hittade jag till slut en bil, den är superfin! Nu håller jag tummarna att den håller också 🤗







Igår besökte Wiljas farmor och farfar igen, ett trevligt besök. Micke anslöt också 🤗




DERBYSEGER!!!
Sååå himla skönt 🖤💛 vi vann med 1-2!
Innan matchen besökte jag Ida för att få min dagliga dos av Wilja-mys ❤️








Igår fick Wilja sitt andra bad i livet. Ida har köpt en ny badbalja som fungerade mycket bättre.
På kvällen kom Bernt på en blixtvisit på hans väg upp till Norrland.




Idag, lite hastigt och lustigt, så sålde jag min bil. Det gick fortare än jag trodde. Så nu är jag utan bil 🤷🏼♀️


Igår besiktade jag min pärla! Den gick igenom utan problem, så nu kan jag gå vidare med mina planer på att byta bil.
I övrigt så spenderar jag mycket tid med Wilja och Ida ❤️








I tisdags var jag på Södertörns tingsrätt för att få min utbildning till nämndeman. Det kommer att bli ett spännande uppdrag!

© 2026 Jenny & Mikael
Tema av Anders Noren — Upp ↑
Senaste kommentarer