Idag är det precis ett år sen mamma gick bort 💔 mamma är sååå saknad 💔 vila i frid älskade mamma ❤️

I vårat liv
Idag är det precis ett år sen mamma gick bort 💔 mamma är sååå saknad 💔 vila i frid älskade mamma ❤️

Det mesta i mitt liv kretsar kring Wilja nu. Eftersom Ida och barnets pappa inte umgås alls just nu så är det jag som fått kliva in och stötta Ida. Nu har jag sovit där i 6 nätter på raken och är hos Ida i princip all tid som jag inte är på jobbet. Det är otroligt mysigt men också jobbigt. I natt har jag inte fått mer än 3 timmars sömn på sin höjd. Wilja är inne i en period med skrikiga kvällar och nätter.
Tur att hon är söt, annars hade hon aldrig kommit undan med det här 😂😂






I söndags fick Wilja sitt tredje bad i livet. Hon verkar tycka att det är ganska mysigt att bada, inga skrik i alla fall 🤷🏼♀️



© 2026 Jenny & Mikael
Tema av Anders Noren — Upp ↑
Senaste kommentarer